COVID 19 Case

Offline event transformed into a digital experience event

13 maart 2020, de uitbraak van het corona virus in ons land dwingt de overheden tot het nemen van ingrijpende maatregelen: Een Lock-down Light.  Naast de horeca en de scholen, wordt de evenementen sector hard getroffen.  Alle evenementen, klein en groot worden verboden voor een tot op vandaag nogsteeds onbepaalde periode. 

 

De eventsector wordt abrupt op halt gezet, agenda’s stromen leeg, producties werden onderbroken, gecancelled of verplaatst…  Ook opdrachtgevers plaatsten nieuwe projecten on hold…  Een logische eerste reactie.  

 

Mensen bij elkaar brengen, boodschappen verspreiden en ze een goed gevoel geven is de kern van ons bestaan. Dit werd plots onmogelijk gemaakt door de quarantaine maatregelen.  

 

Creativiteit en flexibiliteit laten zich echter niet indijken door een virus of een lockdown.  Al snel zochten en vonden bedrijven hun oplossingen in webinars, zoom- en andere meeetings op kleine schaal en met alle beperkingen van dien.

 

Dit moest beter kunnen én op grotere schaal, dus we gingen aan de slag met de uitdaging van één van onze klanten: Hoe kunnen we van een reeks B-2-T(*) events op minder dan 5 weken een unieke Digitale Event Experience maken? 

 

Mission Impossible? Mission POSSIBLE!

 

We transformeerden de geplande road-show van 4 dagen, op 4 locaties, met telkens een gemiddelde van 800 bevestigde deelnemers per dag, bestaande uit een vakbeurs met  27 standen en 20 workshops, optredens en  Inspiratiesessies per avond in een volledige digitale versie. 

 

Nieuwsgierig?  Neem zeker een kijkje op www.plantynbeleefsessies.be en (her)beleef dit event (nog tot 30/6) vanuit uw kot.

 

Ben je zelf geen leerkracht, maar heb je wel kids die de nodige aandacht komen vragen bij het thuisonderricht? Ga dan zeker een kijkje nemen bij het basisonderwijs en klik door naar het oudercontact! 

#nieuwenormaal 

 

Landmark blijft geloven in het samenbrengen van mensen door, voor en met een boodschap! 

 

Ook in deze moeilijke tijden van (social) distancing, thuiswerk, ophokplicht en essentiële verplaatsingen,  blijft meer dan ooit de nood bestaan om te communiceren.  

 

Vandaag is het uitermate belangrijk om je  boodschap duidelijk, volledig en met de juiste impact bij je collega’s, medewerkers en klanten te krijgen.  

 

Willen we binnenkort terug allemaal op volle kracht verder gaan, dan mogen we nu zeker niet blijven stilzitten in ons kot!

 

Wij helpen je graag verder met een strategie om nu, morgen én komende weken en maanden op de juiste manier aan de slag te gaan en jouw klanten en medewerkers te bereiken.

 

(*) T = teachers

  • Facebook Clean Grey
  • LinkedIn Clean Grey
  • Twitter Clean Grey